2010. március 25., csütörtök

Gesztenyés kocka

Ezt a receptet ízletes-falatok blogján találtam: Gesztenyés kocka


Nagyon finom sütés nélküli édesség! Kicsit változtattam rajta, ide most azt írom le, ahogy én készítettem:

Hozzávalók:

1,5 csomag gesztenyemassza, 12,5 dkg darált keksz, 8 dkg ráma margarin, 8 dkg porcukor, 1 vaníliás cukor, ízlés szerinti rumaroma és kicsi tej.


A hozzávalókat összegyúrtam, porcukrozott asztalon nyújtófával kicsit kinyújtottam és egy közepes méretű tepsibe nyomkodtam.


Krém: 3 cs. vaníliás pudingot 9 dl tejben sűrűre főztem, kihűtöttem. Közben 20 dkg porcukrot és 25 dkg ráma margarint kikevertem és a kihűlt pudinghoz adtam.


A tepsibe nyomkodott gesztenyemasszára kentem a pudingos krém felét, majd kirakosgattam tej-kávé-rumaroma keverékébe mártogatott babapiskótával és rákentem a pudingos krém másik felét. A tetejére gesztenyét reszeltem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése