2010. július 17., szombat

Nutellás, forró csokis csiga és lekváros bukta

Ezeket a péksütiket nagyon gyakran készítem. Mind a kettő nagyon finom és általában ha az egyik készül, akkor a másik is. A mai nap azért különleges, mert borzasztó meleg van, de mivel a fiúknak megígértem, ezért bekapcsoltam a sütőt :o) És nem fáztam ...


A bukta receptje már le van írva a blogban, itt található.




A kakaós csiga receptje szintén le van már írva a blogban, itt található.

A töltelék viszont más lett. Délelőtt bevásároltunk, de kakaót elfelejtettünk venni. De mivel megígértem a kakaós csigát, ezért sütni is kellett, persze nem kakaóval. A megkelt tésztát vékonyra nyújtottam, megkenten nutellával jó vastagon és forró csokival megszórtam, ugyancsak vastagon. Így tekertem fel. Minden másban megegyezik a már előzőleg leírtakkal. Így is szuper finom lett.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése