2010. július 20., kedd

Málnás fagyi

A neten rengeteg jobbnál-jobb fagyi recept található. Sokat elolvastam, végül ezt hoztam össze:



Hozzávalók:
280 gr natúr joghurt (danone)
70 gr málnavelő
70 gr porcukor
2 dl hulala cukrozatlan tejszín


Elkészítés:
A megmosott málnát összeturmixoltam és szitán áttörtem a magok miatt. A nagyobbik fiam ugyanis semmi "magosat" nem eszik meg.
Egy edényben a nat
úr joghurtot összekevertem a porcukorral és a málnával habverő segítségével, majd ebbe a joghurtos keverékbe óvatosan beleforgattam a kemény habbá vert tejszínt és mindezt beleöntöttem a fagyigépbe. A gép kb. 35 percig dolgozott, utána még kb. 10 percre a fagyasztóládába tettem a kész fagyit és csak utána tálaltam.

Egy jó kis Clatronic gép, munka közben.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése