2010. augusztus 6., péntek

Barackos pite

Egy órám volt arra, hogy a leendő óvónénink látogatása előtt gyorsan süssek valamit. Mindenféleképpen szerettem volna valami sütivel kedveskedni neki, így kerültem már megint Limara blogjára :o). Tudtam, hogy az Ő receptjeiben nem fogok csalódni. Limaránál találtam ezt a nagyon finom és gyors receptet itt.



Egy nagyon kicsit változtattam a recin, ide most azt írom le, ahogy én készítettem:

Hozzávalók:
  • 30 dkg porcukor
  • 25 dkg margarin
  • 6 nagyobb tojás
  • 2 ek. tejföl
  • 30 dkg finomliszt
  • 1 cs. sütőpor
  • őszibarack
  • kb. 5 dkg szeletelt mandula
A margarint és a porcukrot habosra kevertem. A tojások sárgáját egyesével kevertem a masszához, majd a két ek. tejföllel is kihabosítottam. A lisztet elkevertem a sütőporral és a masszához kevertem. Végül óvatosan beleforgattam a tojások keményre vert habját is.
Sütőpapírral kibéleltem egy nagy tepsit (kb. 35 cm x 35 cm), belesímítottam a masszát. A tetejét kiraktam negyedekre vágott barackokkal, meghintettem szeletelt mandulával.
180 fokos gázsütőben kb. 40 percig sütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése