2010. január 27., szerda

Félbarna kenyér zabpehellyel megszórva

Már megint a mindennapi kenyerünk sült, de most megszórtam a tetejét zabpehellyel!


Ez a mi mindennapi kenyerünk, a magas koleszterin miatt. A recept itt található:
Félbarna kenyér

A receptben semmit sem változtattam, csak a tetejét megszórtam zabpehellyel. Azt olvastam, hogy a zabpehely is hozzájárul a koleszterin csökkentéséhez.

Annak ellenére, hogy teljes kiőrlésű liszt is van benne, tényleg finom kenyér, érdemes kipróbálni. Nincs benne színezőanyag, állagjavító, stb... Régebben azt hittem, hogy amiben tk. liszt van, az nem jó. Mióta ilyen kenyereket is sütök, teljesen megváltozott a véleményem. A bolti kenyerek elbújhatnak az itthon sütött kenyerek mellett.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon igazad van,hogy a bolti kenyér poros nyomába sem ér a házinak.Nagyon szépek a kenyereid.Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés