2012. január 21., szombat

Pudingos palacsintás desszert

Nagyon finom, laktató desszert.



Hozzávalók:
10 db kakaós palacsinta
1 cs. babapiskóta (Tesco-s)
1 üveg magozott meggybefőtt
1 cs. vaníliás pudingpor (Dr. Oetker) + 5 dl rizstej
+ 4 ek. kristálycukor

1 cs. csokis pudingpor (byodo) + 5 dl rizstej
+ 4 ek. kristálycukor

1 cs. puncs pudingpor (Dr. Oetker) + 3 dl meggybefőtt leve + 2 dl víz + 3 ek. kristálycukor

Elkészítés:
Kisütjük a 10 db palacsintát, megtöltjük kakaó+kristálycukor keverékével és egy kisebb méretű tepsibe egymás mellé lerakjuk.
Megfőzzük a vaníliás pudingport, kicsit hűlni hagyjuk, majd ráöntjük a palacsintákra.
A vaníliás puding tetejét kirakjuk sűrűn babapiskótával.
Megfőzzük a csokis pudingport, kicsit hűlni hagyjuk, majd ráöntjük a babapiskótákra.
A csokis puding tetejét sűrűn megrakjuk a lecsepegtetett meggyszemekkel.
Megfőzzük a pucs pudingport, kicsit hűlni hagyjuk, majd ráöntjük a meggyszemekre.
Tejszínhabbal kínáljuk.

A rizstejet is én készítettem:
15 dkg rizst kevés vízben feltettem főni és mindig utána öntöttem egy kis vizet, amíg teljesen puhára főtt. Amikor olyan "mányigás" lett a rizs, akkor megturmixoltam. Egy sűrű, joghurt állagú masszát kaptam. Fél liter rizstejhez 2,5 dl joghurt állagú rizst összeturmixoltam 2,5 dl vízzel :o)




 

2 megjegyzés: