2009. május 24., vasárnap

Hot dog kifli

Nagyon fincsi!

A recept Limarától származik: Hot-dog kifli

Hozzávalók:
1 kis pohár joghurt (140 g)
kb. 2 dl tej
1 tojás
0,5 dl olaj
1,5 tk. só
2 ek. burgonyapehely (elhagyható)
50 dkg liszt
1 tk. cukor
2,5 dkg élesztő

Kenyérsütőgépben dagasztottam a tésztát. A joghurt sűrűségétől, a tojás nagyságától függően kellhet még bele egy kevés tej, a lényeg, hogy ne túl kemény, jól formázható tésztánk legyen. Dagasztás végén kelesztőtálban kelesztettem, majd enyhén lisztezett felületre borítottam. 5 egyforma részre osztottam, mindet kinyújtottam négyzet formára. Egyik sarkától kezdve feltekertem, majd középen kettévágtam. Sütőpapírral bélelt tepsin duplájára kelesztettem őket, kb. 30-40 perc kell neki. Felvert tojással lekentem, majd 180 fokos sütőben sültek 15 percig.
A kisült kiflikbe fakanállal lyukat fúrtam, mustár, ketchup került bele, majd a virsli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése